razmus8899 Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 hej läs endast fall ni tycker om att pk:a :rolleyes: i så fall adda razmus89 det är min gubbe lvl 62 :P glömde är lite noob 52 str 51 att 47 def lite noobigt va? :huh: :huh: :huh: :huh: ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 hej läs endast fall ni tycker om att pk:a :rolleyes: i så fall adda razmus89 det är min gubbe lvl 62 :P glömde är lite noob 52 str 51 att 47 def lite noobigt va? :huh: :huh: :huh: :huh: ? Jävligt noobigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 hej läs endast fall ni tycker om att pk:a :rolleyes: i så fall adda razmus89 det är min gubbe lvl 62 :P glömde är lite noob 52 str 51 att 47 def lite noobigt va? :huh: :huh: :huh: ? Inte alls noobigt. Alla har inte kört RS lika mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slangen Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 glömde är lite noob 52 str 51 att 47 def lite noobigt va? :huh: :huh: :huh: ? Inte alls noobigt. Alla har inte kört RS lika mycket. men man kan träna olika sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg