diablofire Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Tja, inte varit aktiv här sedan 2005 eller nåt (A) men nu är jag iaf här och jag har ett föremål, som jag tror är Byt Användarnamn, men det har ju inte ni kvar här på fuska.se. Rutan är iaf helt vit och man kan trycka använda, men det vill jag inte. Undrar bara om det funkar. (Kan inte sälja det heller). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Man kan inte använda det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Det är antagligen precis "Byt Användarnamn"-föremålet du har i din ägo. Inget du kan göra med det längre, men det är ju alltid kul att ha en sån grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 jag har 10 st byta byta användarnamn :P kom på ett sett när dom fanns att få oänligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 tycker admin ska fixa så ja kan se att jag har byta användarnamn och kunna skicka dom för då är det ju kul och ha en sak som inte finns längre men ändå kunna använda den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Haha jag har också en sådan (= När man trycker på den står det typ: Detta föremålet är för gammal för att andvändas ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.