D48 Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 det kan vara spelet som inte stödjer din pogramvara, te.x att du har vista och försöker spela ett spel till XP. då kan du behöve göra ett par inställningar eller så kan du behöva ladda hem drivrutiner till ditt grafik-kort eller annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Min teori är att jag tror att just det spelet inte stöder någonting i laptops.. Vad har du för laptop & står det något på spelet om dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 det kan vara spelet som inte stödjer din pogramvara, te.x att du har vista och försöker spela ett spel till XP. då kan du behöve göra ett par inställningar eller så kan du behöva ladda hem drivrutiner till ditt grafik-kort eller annat. Vem har sagt att det var när han spelade spel äns? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Hallo. För ett par dagar sen köpte jag en laptop. En sprillans ny för 10 tusen, men nu är det konstiga att när man spelar ser man inte musen. Så därför undrar jag hur man kan göra. Tack. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Hallo. För ett par dagar sen köpte jag en laptop. En sprillans ny för 10 tusen, men nu är det konstiga att när man spelar ser man inte musen. Så därför undrar jag hur man kan göra. Tack. B) ja precis men prova byt mus funka för mig förut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Jaja, men om det händer på alla spel så är det inte programvaran. Och använder du en USB mus? Då kan problemet ligga där då du kanske behöver ladda ner drivrutinerna till den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Skulle vara rätta aså bra om han titta in i tråden snart så slipper denna tråd gå offtopic som alla gör tillslut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 det va typ ett år sen som han skapade tråden så han borde ha fixat problemet :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Eh, trevlig bump då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 det kan vara spelet som inte stödjer din pogramvara, te.x att du har vista och försöker spela ett spel till XP. då kan du behöve göra ett par inställningar eller så kan du behöva ladda hem drivrutiner till ditt grafik-kort eller annat. Vem har sagt att det var när han spelade spel äns? <_< plz läs hans inlägg innan. PS tråden är ett år gamalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Bumpa inte så här gamla trådar, Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg