Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

det kan vara spelet som inte stödjer din pogramvara, te.x att du har vista och försöker spela ett spel till XP. då kan du behöve göra ett par inställningar eller så kan du behöva ladda hem drivrutiner till ditt grafik-kort eller annat.

Skrivet

det kan vara spelet som inte stödjer din pogramvara, te.x att du har vista och försöker spela ett spel till XP. då kan du behöve göra ett par inställningar eller så kan du behöva ladda hem drivrutiner till ditt grafik-kort eller annat.

Vem har sagt att det var när han spelade spel äns? <_<

Skrivet

Hallo. För ett par dagar sen köpte jag en laptop. En sprillans ny för 10 tusen, men nu är det konstiga att när man spelar ser man inte musen. Så därför undrar jag hur man kan göra. Tack. B)

Skrivet

Hallo. För ett par dagar sen köpte jag en laptop. En sprillans ny för 10 tusen, men nu är det konstiga att när man spelar ser man inte musen. Så därför undrar jag hur man kan göra. Tack. B)

ja precis men prova byt mus funka för mig förut
Skrivet

Jaja, men om det händer på alla spel så är det inte programvaran.

Och använder du en USB mus? Då kan problemet ligga där då du kanske behöver ladda ner drivrutinerna till den.

Gäst hejhejhej
Skrivet

det va typ ett år sen som han skapade tråden så han borde ha fixat problemet :_

Skrivet

Vem har sagt att det var när han spelade spel äns? <_<

plz läs hans inlägg innan.

PS tråden är ett år gamalt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...