Gäst Might Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 jaha joy men du kan ju hålla på ett tag med att få DR.B genom mokujin själv var jag bra med alla gubbar i spelet men nu lirar jag bara 4:an Fyran går bara till PS2 ju! Så varför skriver du det här? Jag har ett PS, men jag kör inte så ofta, och jag har Tecken 2 & 3, och jag vill spela 1:an! Nån som har det här? Jag kanske köper det någon gång, kanske inte. För jag vet inte, och säg om det är bra eller dåligt, för jag vill inte köpa ett spel och ha blivit lurad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 Du ska inte skylla på andra Might när du själv skriver om Tekken 1 & 2 när det är en Tekken 3 tråd, ibland får man ju tänka sig för lite... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Du ska inte skylla på andra Might när du själv skriver om Tekken 1 & 2 när det är en Tekken 3 tråd, ibland får man ju tänka sig för lite... Förlåt! Jag kunde bara inte låta bli! Jag ska bättra mej! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Tekken 3 är lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duwan_x3 Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Man kan vinna Doctor.B Genom att klara 30 nivåer i "survival mode". Jag fick han en gång men glömde spara. Nu ligger mitt bästa bettyg på 27 på "survival mode". <_< >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Kan man få doktor B så också? Jag trodde det bara gick om man klarade Tekken Force Mode 4 ggr eller spelade tillräckligt mycket på VS mode. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 har varvat tekken 3 8 ggr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg