Hoppa till innehåll

Tekken 3


Jabbe
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

En fullständig förklaring..

 

Spela Tekken force mode första gången och klara Backstreets, Badlands, Darkness och Mishima Fortress de fyra nivåerna alltså, och få brons nyckeln..

 

Spela Tekken force mode andra gången på samma sätt och klara det, du får silver nyckeln..

 

Spela Tekken force mode tredje gången, då får du guld nyckeln..

 

Och fjärde gången, du får ingen nyckel, men du möter Doctor Bosconovitch i en underjordisk gång. Besegra honom, han är din!

 

Den andra special gubben är Gon, (Alla vet om honom förutom de som håller på att klara) han får man ju genom Tekken ball mode..(Tog den andra special gubben när jag ändå höll på... =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med dig.  

Slutade spela det förra året.  

Sen dess har jag inte spelat det.

 

Om du slutade spela det förra året behöver du inte skriva att du inte har spelat det sen dess, jag menar, med "Slutade spela det förra året" så berättar du ju hela grejen, (Detta är bara som ett tips)

 

Jag fick den genom VS-mode också...  

Kanske är det så att om man spelar tillräckligt mycke mot sin kompis så kanske man får Dr. B...

 

Ja-DET trodde jag faktiskt inte att man kunde, det kan man säkert, men det går ju snabbast genom Tekken Force tycker jag, för man måste isåfall ha spelat väldigt mycket VS mode, för jag hade spelat riktigt mycket VS mode innan jag fick Dr. Bosconovitch och han fick jag inte genom nåt annat än Tekken force, men jag vet inte..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

"Stocken" heter Mokujin om du undrar...

 

Vad menar du?? Om man vill byta kläder på sin gubbe gör man det i välj menyn, på arcade mode och på alla andra 1player mode så trycker du antingen Trekant/Fyrkant eller Kryss/Ring för att få andra dräkter, om din spelare har extra dräkt är det på trekant du trycker för att få den.. Samma sak gör man på Vs mode också..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...