Ozoon Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 jag fick tiger fast jag inte hade honom;) med mokujin så blir man ju vem som helst även om man inte har den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 Va? Möjligt, men jag vet inte, jag har alltid börjat spela med mokujin när jag fått alla gubbar (Klarar om spelet) alltså har jag inte testat med honom när jag inte hade alla gubbar.. Så det är väl därför jag inte vetat de ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 mmm det kanske är därför men vem vet då får helt enkelt prova nån gång men man har 1 chans på tp 300 att få honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Chans på 300 att få vem? Det är la lika stor chans med att få vem som helst me Mokujin.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 inte om man inte har dom då är det mkt svårare kan jag lova dig men du kan ju köra nytt och prova Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Det har jag redan gjort, och det är ingen större chans till det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 jag tycker tekken spelen blir tråkigt efter ett tag men sen om man inte kör på ca 3 månader så blir det ju kl ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 men så länge man inte bara fegar när man slåss kan man ha kul länge! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 jad et kan man ju du och jag har ju ganska kul men det var ju ett tag sen vi körde det eller= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 njae... men ingen chatt i forumet nu!! då får vi varningar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 jaha joy men du kan ju hålla på ett tag med att få DR.B genom mokujin själv var jag bra med alla gubbar i spelet men nu lirar jag bara 4:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 men vet du vad, jag bryr mej inte ändå, jag är aldrig Mokujin och jag struntar i om jag inte får Dr. B. med honom, om jag så gärna vill det kan jag ju använda Dr.B. himself! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg