Gäst iTACHiiKiD Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 ja.. men det e vitt som MJÖL -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 vad är mjäll för färg då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Har du kollat så att det inte är löss då?Har för mig att deras ägg är vita Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst iTACHiiKiD Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Klart jag inte har löss o.O Men när jag kliar faller ibland små ljusbrunna grejer, har liksom frågat kompisar o syrran o så typ .. e inte detta löss då sa dom .. nee vanligt smuts.. o_O annars e jag faktiskt lite osäker ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Min lugg tog typ 3 månader på sig och växa ända ner till näsan, eller iallafall från augusti till januari! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 För det första: varför är inte den här på trender+mode? För det andra: could i care less? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 typiskt löss det måste va löss deras ägg ä vita o dom ä ungefär samma färg som håret dom sitter i det ä nån camoflauge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Jag tror det är MJÄLL eller VANLIGT SMUTS :P, inge löss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 har själv sparat i lite mer än ett år nu och min lugg går en bit nedanför hakan iaf, kanske 5cm nedanför, vilt uppskattat. Däremot är mitt hår j*vla lockigt, så ser mkt kortare ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zpizy Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Det beror på vilken typ hår man ha. Har man tjockt hår som jag så blir det cirka 2.5 centimeter per månad. Har man tunnt hår så är det ungefär en centimeter per månad. Jag hade själv page ända ner till armbågarna sen klippte jag av allting och u har jag typ emo frilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst comalan Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 (redigerat) .... Redigerat 13 Oktober 2007 av Draghon *petad*//Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 5 månader ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.