Hoppa till innehåll

Vilken Lvl Ska Man Va For Boosta?

Str4ndB3rg

Rekommendera inlägg

Vilken level ska man va for boostai RFC??

Vilken klass er best att boosta?

For jag er Warlock er bara i lvl 32, men ner kan verkligen borja boosta? :rolleyes:

warlock er ganska segt att boosta med elr,for warrior kan ju bara springa in i heala bundet typ, so er det vert att boosta ner man er warlock? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

lvl 40 för dm rekommenderar jag, och du har ju ett eget pet, så lvl 40 typ.. rogues lvl...45 typ

ps. testa tryck alt shift, och skriv å ä ö... *klick* [ ' ; *klick* å ä ö

*klick*

english keyboard.. [ ' ;

*klick*

svenskt tagentbord.. å ä ö

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

For jag er Warlock er bara i lvl 32, men ner kan verkligen borja boosta? :rolleyes:

warlock er ganska segt att boosta med elr,for warrior kan ju bara springa in i heala bundet typ, so er det vert att boosta ner man er warlock? <_<

ordet "boosta" 6 ggr i lika många meningar, grattis =3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller mage.

Arcane explosion är hemligheten. =)

Mages har ingen armor och dör hur lätt som helst i RFC. Även om mobsen bara slår 5 på han så går hp't ner snabbt.

Hunters har ingen bra dps om mobsen kommer i närstrid, vilket 90% av mobsen gör i RFC, och att feign deatha när man boostar är riskabelt för den man boostar :)

Warriors är fortfarande bäst.

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller mage.

Arcane explosion är hemligheten. =)

Mages har ingen armor och dör hur lätt som helst i RFC. Även om mobsen bara slår 5 på han så går hp't ner snabbt.

Hunters har ingen bra dps om mobsen kommer i närstrid, vilket 90% av mobsen gör i RFC, och att feign deatha när man boostar är riskabelt för den man boostar :)

Warriors är fortfarande bäst.

Mobsen ska inte komma nära dej om du e mage. Du börjar med att pulla med eld aoeattacken vad nu den hette, när de sedan kommer mot dej e de bara o använda frost nova och sen blink och sen en till aoe. Ett annat alternativ e att använda ice shield (namn?) och bara spamma arcane explosion.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ordet "boosta" 6 ggr i lika många meningar, grattis =3

bara fyra meningar meningar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...