Str4ndB3rg Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Vilken level ska man va for boostai RFC?? Vilken klass er best att boosta? For jag er Warlock er bara i lvl 32, men ner kan verkligen borja boosta? :rolleyes: warlock er ganska segt att boosta med elr,for warrior kan ju bara springa in i heala bundet typ, so er det vert att boosta ner man er warlock? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 DEt är väll bäst att vara som hög level som möjligt antar jag. (Boosta ärinte det att sitta och bara ta stryk medans någon annan slår ner fienderna.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 (redigerat) DEt är väll bäst att vara som hög level som möjligt antar jag. (Boosta ärinte det att sitta och bara ta stryk medans någon annan slår ner fienderna.)Nej, det är att bli boostad.. :p Redigerat 6 Oktober 2007 av Karamba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 lvl 40 för dm rekommenderar jag, och du har ju ett eget pet, så lvl 40 typ.. rogues lvl...45 typ ps. testa tryck alt shift, och skriv å ä ö... *klick* [ ' ; *klick* å ä ö *klick* english keyboard.. [ ' ; *klick* svenskt tagentbord.. å ä ö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Warriors är garanterat bäst att boosta med. Whirlwind + cleave är hemligheten. =) Dessvärre får du inte whirlwind som warrior först på lvl 36 :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Eller mage. Arcane explosion är hemligheten. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 hunters, pulla allt med pet, sen aoe fire trappen, och om man får förmycket aggro, feign death, vänta tills man måste mend pet eller sätta en ny trap Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Vilken level ska man va for boostai RFC?? Vilken klass er best att boosta? For jag er Warlock er bara i lvl 32, men ner kan verkligen borja boosta? :rolleyes: warlock er ganska segt att boosta med elr,for warrior kan ju bara springa in i heala bundet typ, so er det vert att boosta ner man er warlock? <_< ordet "boosta" 6 ggr i lika många meningar, grattis =3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 (redigerat) Eller mage. Arcane explosion är hemligheten. =) Mages har ingen armor och dör hur lätt som helst i RFC. Även om mobsen bara slår 5 på han så går hp't ner snabbt.Hunters har ingen bra dps om mobsen kommer i närstrid, vilket 90% av mobsen gör i RFC, och att feign deatha när man boostar är riskabelt för den man boostar :) Warriors är fortfarande bäst. Redigerat 6 Oktober 2007 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Warriors är bäst för att boosta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Eller mage. Arcane explosion är hemligheten. =) Mages har ingen armor och dör hur lätt som helst i RFC. Även om mobsen bara slår 5 på han så går hp't ner snabbt.Hunters har ingen bra dps om mobsen kommer i närstrid, vilket 90% av mobsen gör i RFC, och att feign deatha när man boostar är riskabelt för den man boostar :) Warriors är fortfarande bäst. Mobsen ska inte komma nära dej om du e mage. Du börjar med att pulla med eld aoeattacken vad nu den hette, när de sedan kommer mot dej e de bara o använda frost nova och sen blink och sen en till aoe. Ett annat alternativ e att använda ice shield (namn?) och bara spamma arcane explosion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Vilken level ska man va for boostai RFC?? Vilken klass er best att boosta? For jag er Warlock er bara i lvl 32, men ner kan verkligen borja boosta? :rolleyes: warlock er ganska segt att boosta med elr,for warrior kan ju bara springa in i heala bundet typ, so er det vert att boosta ner man er warlock? <_< ordet "boosta" 6 ggr i lika många meningar, grattis =3 bara fyra meningar meningar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg