ExorZ Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Skrivet 9 Oktober 2007 Vilken level ska man va for boostai RFC?? Vilken klass er best att boosta? For jag er Warlock er bara i lvl 32, men ner kan verkligen borja boosta? :rolleyes: warlock er ganska segt att boosta med elr,for warrior kan ju bara springa in i heala bundet typ, so er det vert att boosta ner man er warlock? <_< ursäkta mig för detta lilla "onödiga" inlägg men jag måste bara säja det! HERRE GUD! vem lärde dig svenska? :huh: flingpaketet? jag menar slang är OK om man vet hur man ska använda det svenska språket, jag menar " För jag er (är) Warlock (komma tecken skare vara oxå! dom ser ut så här: , ) er (är!) bara i level 32, men ner (NÄR!) kan jag verkligen börja boosta? jag skulle villja citera Knatten från knappnytt: "din svbenska lärare måste begå seppuku, nu! DÖ!" (för dom som inte vet är seppuku (troligen felstavat) när man drycker in ett svärd eller kniv i magen så man dör, samuraierna anvende detta om dom överleft ett förlorat krig, för att bli av med skamen) ursäkta för detta inlägg, har mycket ilska i mig, måste få ut det ifrån kroppen, tack för att ni förstår och snälla anmäl mig inte, har redan 40% <_< OOOOOOM ni undrar var MIN dåliga svenska kommer ifrån är det för: 1. jag har knappt pratat svenska på 2 år 2. jag bor i Slovenien (kolla karta, till väst från Italien på kartan) 3. jag går i internationell skola SO?! VEM f*n BRYR SIG!! asså han får väl ha dålig stavning om han vill, han kanske bor i finland ( KOLLA KARTAN FÖR JAG ÄR TUFFCOOLYEAH, DET ÖST OM SVERIGE ), och han är f*n 11, han kanske har svårt med svenskan, och du med den cpiga orcen och dumma namnet kaktus killen kan ju ta och hålla käft, du började ju allt med "ordet "boosta" 6 ggr i lika många meningar, grattis =3" och jag bryr mig f*n inte, jag skrev bara åt er att ingen bryr sig och ni gör jävligt onödiga inlägg ursäkta för detta inlägg, har mycket ilska i mig, måste få ut det ifrån kroppen, tack för att ni förstår och snälla anmäl mig inte, har redan 0% <_< tillbaka till topic !! du ska vara lvl 40+ för boost, klart slut, du är... 32? 35? 37? så fixa lite lvlar sen provar du sola DM eller WC/SFK och gör inga onödiga trådar tack, prova sola nått och om du dör vid första bossen klarar du de inte, dör du vid andra klarar du inte de, dör du vid sista kanske du klarar de om du är mer alert och inte dör, och om du inte dör så grattis.. men om du ska boosta för pengar kan du bli lvl 50+ först, beroende på vilka instancer du vill boosta i
Apex Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Skrivet 9 Oktober 2007 Oj oj mycket ilska där.. Men WC är inte så svårt att solo det gjorde jag på 35 med min hunter :S
Karamba Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Skrivet 9 Oktober 2007 (redigerat) Hunter ja.. :P testa nu med mage x.x Redigerat 9 Oktober 2007 av Karamba
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Skrivet 9 Oktober 2007 (redigerat) Vilken level ska man va for boostai RFC?? Vilken klass er best att boosta? For jag er Warlock er bara i lvl 32, men ner kan verkligen borja boosta? :rolleyes: warlock er ganska segt att boosta med elr,for warrior kan ju bara springa in i heala bundet typ, so er det vert att boosta ner man er warlock? <_< ursäkta mig för detta lilla "onödiga" inlägg men jag måste bara säja det! HERRE GUD! vem lärde dig svenska? :huh: flingpaketet? jag menar slang är OK om man vet hur man ska använda det svenska språket, jag menar " För jag er (är) Warlock (komma tecken skare vara oxå! dom ser ut så här: , ) er (är!) bara i level 32, men ner (NÄR!) kan jag verkligen börja boosta? jag skulle villja citera Knatten från knappnytt: "din svbenska lärare måste begå seppuku, nu! DÖ!" (för dom som inte vet är seppuku (troligen felstavat) när man drycker in ett svärd eller kniv i magen så man dör, samuraierna anvende detta om dom överleft ett förlorat krig, för att bli av med skamen) ursäkta för detta inlägg, har mycket ilska i mig, måste få ut det ifrån kroppen, tack för att ni förstår och snälla anmäl mig inte, har redan 40% <_< OOOOOOM ni undrar var MIN dåliga svenska kommer ifrån är det för: 1. jag har knappt pratat svenska på 2 år 2. jag bor i Slovenien (kolla karta, till väst från Italien på kartan) 3. jag går i internationell skola SO?! VEM f*n BRYR SIG!! asså han får väl ha dålig stavning om han vill, han kanske bor i finland ( KOLLA KARTAN FÖR JAG ÄR TUFFCOOLYEAH, DET ÖST OM SVERIGE ), och han är f*n 11, han kanske har svårt med svenskan, och du med den cpiga orcen och dumma namnet kaktus killen kan ju ta och hålla käft, du började ju allt med "ordet "boosta" 6 ggr i lika många meningar, grattis =3" och jag bryr mig f*n inte, jag skrev bara åt er att ingen bryr sig och ni gör jävligt onödiga inlägg "och du med den cpiga orcen och dumma namnet kaktus killen kan ju ta och hålla käft" FAAN VA COOL DU ÄR! ;D börja inte grina nu gubben. /pat för övrigt verkar du bry dig jäkligt mycket, då du börjar skrika som en arg 10 åring som nyss lärt sig några svärord dumt namn? äh vadå, helt random bara för skojs skull när ja registrerade för vad, 3-4 år sen? jag är iaf inget Z-unge som måste ha stort Z i namnet (cooling! totalt originellt, vem har nånsin gjort så förr, >:wahwahZ:<, coolt som tusan..) och du har en warcraft-bild själv, så hitta på nåt annat o gnälla på. och ta en Anger management kurs om du inte kan låta bli o gorma för att du ser ett par onödiga ("WAAAH WAAAH!") posts för övrigt tror jag trådskaparn har fått svaret han behövde. Redigerat 10 Oktober 2007 av Kaktus-Killen
Str4ndB3rg Skrivet 13 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 Men va f*n 'a'r det ingen som fattar att jag inte kan skriva 'a'r och dom!do blir det so h'a'r!= 'r [r ;ra :angry: :wacko:
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Skrivet 14 Oktober 2007 Men va f*n 'a'r det ingen som fattar att jag inte kan skriva 'a'r och dom!do blir det so h'a'r!= 'r [r ;ra :angry: :wacko: men ställ in datorns eller tangentbordets språk till Svenska pöjk!
Boffaroffe Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Skrivet 14 Oktober 2007 Tråd urspårad. Vill ni fortsätta tjaffsa får ni göra det på lunar och se vad deras crew säger. Låst.
Rekommendera inlägg