ale92 Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 äre sant att xboxet förstör skivornanä xboxet blir för varmt?? för en kille i min klass sa det, att skivorna blir ripade när xboxet blir för varm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 (redigerat) Det kan förstöra skivor, om man flyttar på det medans en skiva är igång, men skivor förstörs inte alls om det blir för varmt. Det är också säkrast att ha konsollen liggande, då det både är bättre för skivorna, och för att den inte direkt kan välta då. XD Redigerat 6 Oktober 2007 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Har aldrig varit med om detta. Dock är jag väldigt försiktig med min 360 och brukar sitta i soffan när jag spelar, inte gå fram och putta på den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Det problemet har jag aldrig haft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 7 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 nää han bara sa det. och det berodde på att microsoft skulle ha skyndat så mkt med att få sälja xbox 360 så dom hade gjort den delen så dålig. jag tror inte på detta men han sa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Även jag är väldigt försiktig med mina skivor. Rör aldrig konsollen medan du har ett spel i, för då är det risk att skivan repas. Xbox 360 är tyvärr väldigt omtålig, tråkigt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 så länge du har Wireless Kontroll och har consolen minst 5 meter bort som man oftast har. (typ 3 meter :P ) så ee de ingen fara för xboxen så klart. fast om du behöver röra xboxen se till att den ee avstängd. Xbox 360 ee som en data . ska aldrig puttas eller lyftas när den ee på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.