Hoppa till innehåll

Problem Med Att Installera Oblivion!?


OmenChild
 Dela

Rekommendera inlägg

När Jag går in och försöker installera Oblivion så startar den normalt sen så kommar det up en ruta '''Do you want to completely remove Oblivion from your System?''' Jag gör det sedan så startar jag om och den börjar om igen med att avinstallera. Sedan när auto launch öppnar så står det play, Trycker på den men då står det att jag måste reinstall den. Har haft Oblivion förut på datorn och avinstallerat det. Vad måste/ska jag göra ? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du måste nog starta om systemet. Har haft samma problem förut och testade på alla olika sätt men tyvärr funkade det endå inte.. Sedan startade jag om systemet så funkade allt. Tyvärr måste du nog också göra det.. Men hoppas att du inte behöver det.. Good luck ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan inte göra det har för mycke viktiga saker på datorn. Men det måste väll finnas ett annat sätt en att installera om systemet? Fick spelet till att funka Min kompis skickade Installations mappen till mig genom nätverksplatser (Ta inte illa upp med att det är ett brott var tvungen) Men nog sagt om det har ett annat problem. Även fast att jag har Oblivion på datorn så ser skivan ingen skillnad köpte Shivering isle och Knights of nine men jag kan inte använda fil pogramet på oblivion skivan (Mod överför) Så det känns ganska surt. Någon som vet ett pogram som man kan använda istället eller något?

Redigerat av A_2004
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan inte göra det har för mycke viktiga saker på datorn. Men det måste väll finnas ett annat sätt en att installera om systemet? Fick spelet till att funka Min kompis skickade Installations mappen till mig genom nätverksplatser (Ta inte illa upp med att det är ett brott var tvungen) Men nog sagt om det har ett annat problem. Även fast att jag har Oblivion på datorn så ser skivan ingen skillnad köpte Shivering isle och Knights of nine men jag kan inte använda fil pogramet på oblivion skivan (Mod överför) Så det känns ganska surt. Någon som vet ett pogram som man kan använda istället eller något?

ingen tar illa upp :D har du orginalet gör det inget ifall du laddar ner en kopia.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det går inte har testat. Men Oblivion ser det som att Det är installerat och försöker envist hela tiden att avinstallera. Även fast man gör det och det t.om står '''You have completly uninstall Oblivion''' så försöker den hela tiden att avinstallera det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...