Wendos Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 Tänkte göra en tråd där alla kan skriva sina Pokemon "lag". Mitt "lag" är: Infernape Lv 59 -Flame Wheel -Fire Blast -Close Combat -Flare Blitz Torterra Lv 74 -EartQuake -Leaf storm -Crunch -Giga Drain Staraptor Lv 54 -Aerial Ace -Fly -Close Combat -Brave Bird Lucario Lv 52 -Close Combat -Rock Climb -Dragon Pulse -Aura Sphere Garchomp Lv 60 -Strength -Crunch -Dragon Rush -Dragon Claw Empoleon Lv 56 -Surf -Waterfall -Drill Peck -Bubble Beam Meningen med denna tråd är att man ( om man behöver hjälp ) ska skriva sitt lag eller kommentera andras lag. Tycker ni att jag ska ändra något?
Gäst Weavile Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 (redigerat) Varför har du tre Eld Attacker på Infernape?Du borde lära den Close Combat,Sunny Day,Flare Blitz och SolarBeam. Ta bort Leaf Storm på Torterra och lär den Synthesis. Ta bort Aerial Ace och Fly på Staraptor och lär den Endeavor och U-Turn och låt den hålla i Focus Ash. På Lucario ska du ta bort Rock Climb och Aura Sphere men jag vet inte vad du ska lära den i stället. På Garchomp ska du ta bort Strength,Dragon Rush och Dragon Claw och lära den Draco Meteor,Fire Fang och EQ. På Empoleon ska du ta bort Waterfall och Bubble Beam och lära den Drill Peck och Flash Cannon. Redigerat 7 Oktober 2007 av Weavile
Wendos Skrivet 7 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 Varför har du tre Eld Attacker på Infernape?Du borde lära den Close Combat,Sunny Day,Flare Blitz och SolarBeam. Ta bort Leaf Storm på Torterra och lär den Synthesis. Ta bort Aerial Ace och Fly på Staraptor och lär den Endeavor och U-Turn och låt den hålla i Focus Ash. På Lucario ska du ta bort Rock Climb och Aura Sphere men jag vet inte vad du ska lära den i stället. På Garchomp ska du ta bort Strength,Dragon Rush och Dragon Claw och lära den Draco Meteor,Fire Fang och EQ. På Empoleon ska du ta bort Waterfall och Bubble Beam och lära den Drill Peck och Flash Cannon. Vad är det för fel På leaf storm?Vad gör U-turn :blink: ? Dragon Claw är Ju S#it bra. Empoleon har Drill peck och hade tänkt och lära den Hydro pump. Och sedan ska jag ta bort alla HM.
Euphoria Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 Usel team. Du måste tänka på att ha en def tank och en sweeper. Du kan börja med att byta bort Staraptor mot t.ex en donphan för def och lucario mot kanske en Salamence. EV träna Salamence på speed och attack. Donphan för def och hp. Det är iaf lite tips från mig.
Gäst Weavile Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 (redigerat) Varför har du tre Eld Attacker på Infernape?Du borde lära den Close Combat,Sunny Day,Flare Blitz och SolarBeam. Ta bort Leaf Storm på Torterra och lär den Synthesis. Ta bort Aerial Ace och Fly på Staraptor och lär den Endeavor och U-Turn och låt den hålla i Focus Ash. På Lucario ska du ta bort Rock Climb och Aura Sphere men jag vet inte vad du ska lära den i stället. På Garchomp ska du ta bort Strength,Dragon Rush och Dragon Claw och lära den Draco Meteor,Fire Fang och EQ. På Empoleon ska du ta bort Waterfall och Bubble Beam och lära den Drill Peck och Flash Cannon. Vad är det för fel På leaf storm?Vad gör U-turn :blink: ? Dragon Claw är Ju S#it bra. Empoleon har Drill peck och hade tänkt och lära den Hydro pump. Och sedan ska jag ta bort alla HM. 1.Jo Leaf Storm sänker ens Sp.Attack väldigt mycket.2.Det är typ som Baton Pass men den tar skada också. 3.Draco Meteor är mycket bättre. 4.Hydro Pump?Ha Surf i stället.Mycket bättre. Redigerat 7 Oktober 2007 av Weavile
Gäst onix8 Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 weavile lv 69 surf shadow claw ice shard ice wind _________ golem lv 49 strangth rock smash earthquake rock climb __________ inferape close combat flame wheel ember mach punch ___________ noctowl lv 70 air slash zen headbutt fly extreansory ___________ luxray lv 66 giga inpact thunder fang thunder crunch ___________ amnesia blizzard mist(dålig) fury attack ___________ rate från 0/10
Gäst Weavile Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 (redigerat) Den sista Pokemonen vilken e de?Men jag ger det bara 1/10.Ärligt talat är det bara skit.Sry men i bland måste man va ärlig. Redigerat 7 Oktober 2007 av Weavile
Gäst onix8 Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 Den sista Pokemonen vilken e de?Men jag ger det bara 1/10.Ärligt talat är det bara skit.Sry men i bland måste man va ärlig. jag vet det är din poleswine den suger håller med
Gäst Weavile Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 Men d ska klona och byta den på GTS det är så man får bra PKMNs.
Wendos Skrivet 7 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 Usel team. Du måste tänka på att ha en def tank och en sweeper. Du kan börja med att byta bort Staraptor mot t.ex en donphan för def och lucario mot kanske en Salamence. EV träna Salamence på speed och attack. Donphan för def och hp. Det är iaf lite tips från mig.Jag kan inte alls lika mycket som er men vad gör Speed som är så bra?
Gäst Weavile Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Skrivet 8 Oktober 2007 Usel team. Du måste tänka på att ha en def tank och en sweeper. Du kan börja med att byta bort Staraptor mot t.ex en donphan för def och lucario mot kanske en Salamence. EV träna Salamence på speed och attack. Donphan för def och hp. Det är iaf lite tips från mig.Jag kan inte alls lika mycket som er men vad gör Speed som är så bra? Speed är ganska bra för om man har bättre Speed än modståndarens attackerar man först.
Wendos Skrivet 8 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 8 Oktober 2007 Ok, ah det är väl bra :lol: .
Rekommendera inlägg