Gäst Keylogger Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Jag har tänkt ladda ner spelet nu! Men är det värt att ladda ner det? Det sägs att många tycker det är sisådär och vissa tycker det är urtråkigt. kan hålla med att till en början är det hyffsat tråkigt man fattar ingenting sen slutar man spela och säger att det suger... men när du väl förstått allting och kommit bort från rookgard så är det hur kul som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 (redigerat) Att säga att man är en RIKTIG gamer, så ska man inte lira Tibia, utan lira WoW... Måste man vara enormt cpskadad. Eller snorunge på runt 12 bast. :rolleyes: Redigerat 13 Oktober 2007 av Sportlov Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Att säga att man är en RIKTIG gamer, så ska man inte lira Tibia, utan lira WoW... Måste man vara enormt cpskadad. Eller snorunge på runt 12 bast. :rolleyes:Word. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Att säga att man är en RIKTIG gamer, så ska man inte lira Tibia, utan lira WoW... Måste man vara enormt cpskadad. Eller snorunge på runt 12 bast. :rolleyes: När kommer åldern in i gamer? tönt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 lol fick en varning för mitt inlägg men det bästa är ju att prova om du vill kan jag hjälpa dig att komma igång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg