ArgSnickare Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 tycker ni jag ska köpa Bioshock eller Skate? eller finns det något annat roligt spel till 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Hmm jag har kollat på "det här" men vad ska jag göra nu? Bioshock!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
16zacco Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 det beror på vad för typ av spel du vill ha. skate värkar väldigt bra har bara spelat demot dock medans bioshock är ett fps. bioShock är ett av det bästa spelen jag har spelat men du väljer själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 BIOSHOCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Båda spelen har fått mycket bra i recensioner och mycket annat. Som zacco säger så är det ju två helt olika spel och går därför inte riktigt att jämföra vilket som är bäst. Andra spel att rekommendera, Crackdown, Halo 3 (tror dock du redan äger det), Lost Planet, Rainbowsix Vegas. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Tror nog att jag skulle valt skate eftersom det troligtvis tar längre tid att varva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Jag skulle rekomendera att du väntar tills Brothers of arms Hells highway, Tony hawk proving ground, Assassins creed, battelfield bad company eller Call of duty moden warfare eller Army of two släpps(btw alla enligt webhallen kommer i november). annars skulle jag valt skate eftersom jag sk8tar :rolleyes: ;| och jag rekomenderar Halo3 fast de har du nog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 (redigerat) Jag skulle köpt Bioshock, riktigt coola undervattensmiljöer och en grym story, som jag sa in en annan tråd så är bättre grafik något man får leta efter. Redigerat 9 Oktober 2007 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Grafikmässigt så är ju lätt Bioshock och Halo 3 toppspelen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Jag skulle rekomendera att du väntar tills Brothers of arms Hells highway, Tony hawk proving ground, Assassins creed, battelfield bad company eller Call of duty moden warfare eller Army of two släpps(btw alla enligt webhallen kommer i november). annars skulle jag valt skate eftersom jag sk8tar :rolleyes: ;| och jag rekomenderar Halo3 fast de har du nog.. haha skate aeger tony hawk-spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Jag skulle rekomendera att du väntar tills Brothers of arms Hells highway, Tony hawk proving ground, Assassins creed, battelfield bad company eller Call of duty moden warfare eller Army of two släpps(btw alla enligt webhallen kommer i november). annars skulle jag valt skate eftersom jag sk8tar :rolleyes: ;| och jag rekomenderar Halo3 fast de har du nog.. haha skate aeger tony hawk-spelen Kan nog stämma. Jag som aldrig ägt ett skating spel hade lätt köpt skate. istället för något annat Tony Hawk spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Köp Skate, eller vänta tills något av de här spelen släpps: Brothers in Arms: Hell's Highway (2008) Battlefield: Bad Comppany (2008) Assassin's Creed (13:e november) Call of Duty 4: Modern Warfare (5:e november) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.