VanHooters Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 (redigerat) Betygsätt mitt team, skriv gärna in era team också. Här är mitt: Electrode: Lv 100 Item: Shell Bell Attacker: Thunderbolt Shock Wave Swift Rollout ______________________________________________ Pelipper: Lv 100 Item: Leftovers Attacker: Secret Power Fly Surf Hydro Pump ______________________________________________ Relicanth: Lv 100 Item: ingen Attacker: Hydro Pump Rock Tomb Surf Ancient Power ______________________________________________ Yanmega: Lv 98 Item: Ingen Item Attacker: Bug Buzz Ancient Power U-turn Roost ______________________________________________ Spiritomb Lv 96 Item: Dark Plate (eller vad den heter) Attacker: Hypnosis Dream Eater Dark Pulse Ominous Wind ______________________________________________ Lumineon: Lv 100 Item: Splash Plate Attacker: U-turn Aqua Ring Bounce Brine ______________________________________________ Avbytare: (tränar) Swellow: Item: Shell Bell Lv 95 Attacker: Peck Quick Attack Wing Attack Aerial Ace Som sagt skriv gärna in era team också. :D Redigerat 9 Oktober 2007 av Modyzzon
Wendos Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 Mitt team står i "pokemon lag" tråden :D .
Gäst Weavile Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Skrivet 8 Oktober 2007 På Electrode borde du byta ut Shock Wave och Rollout mot Magnet Rise och Explosion. På Pelipper borde du byta ut Secret Power och Hydro Pump mot U-Turn och Roost.Hinner inge mer nu men senare.
Wendos Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Skrivet 8 Oktober 2007 Jag tycker ditt lag är ungefär 7/10 :D . P:S: Jag har inte bättre själv ;) .
VanHooters Skrivet 9 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 9 Oktober 2007 Har du inga held items på dom?Jo det har jag, har ändrat.
Gäst onix8 Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Skrivet 10 Oktober 2007 du borde ta byta den peliperen han är inte så bra ta dit en garchomp 6/10 nu
Wendos Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Skrivet 10 Oktober 2007 du borde ta byta den peliperen han är inte så bra ta dit en garchomp 6/10 nuJag lovar Garchomp är en GRYM Pokemon!
Gäst onix8 Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Skrivet 10 Oktober 2007 han är en av mina 4 favoriter han är cool och stark //du kan sätta dit en tyranitar // fånga en larvitar i route 207 använd pokeradar B)
Snorlax13 Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Skrivet 11 Oktober 2007 den får 6/10, fast jag är inte bättre själv :D han är en av mina 4 favoriter han är cool och stark //du kan sätta dit en tyranitar // fånga en larvitar i route 207 använd pokeradar B)man kan bara fånga larvitar på daimond
Rekommendera inlägg