Gäst iTACHiiKiD Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 (redigerat) Hej.. Jag gick in på denna sidan "http://www.edonkey2000.com", för att jag läste att där kunde man ladda ner och sånnt.. ville bara titta.. Sen kom det fram "Edonkey existerar inte längre och försök inte ladda ner olaglig musik.. Din IP Addres är: "230blabla......" och så stog det "Your IP Adress is Logged" eller något sånnt.. Fattade inte riktigt, ni kan gå in själva och läsa. Men är rädd, tänk så får jag hem någon faktura eller ngt där det står att jag måste betala :o Vill förnya min IP Adress.. men HUR??? HUR!? Tack så länge ): Redigerat 7 Oktober 2007 av iTACHiiKiD Citera
Gäst iTACHiiKiD Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 (redigerat) Google, sökte på "eDONKEY2000" :visslar: Redigerat 7 Oktober 2007 av iTACHiiKiD Citera
Gäst Destiny Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Skrivet 8 Oktober 2007 (redigerat) Hej.. Jag gick in på denna sidan "http://www.edonkey2000.com", för att jag läste att där kunde man ladda ner och sånnt.. ville bara titta.. Sen kom det fram "Edonkey existerar inte längre och försök inte ladda ner olaglig musik.. Din IP Addres är: "230blabla......" och så stog det "Your IP Adress is Logged" eller något sånnt.. Fattade inte riktigt, ni kan gå in själva och läsa. Men är rädd, tänk så får jag hem någon faktura eller ngt där det står att jag måste betala :o Vill förnya min IP Adress.. men HUR??? HUR!? Tack så länge ): Haha... Du vet dom där USA snubbarna xD Just nu i sverige kan man inte bli dömd för fildelning (Man kan.. Men dom har lagt ner all "utredning" mot fildelare. Dom riktar sig bara nu till att få ner fildelnings sajter och program.) Och andra länder kan inte komma in i ett hus och säga "HANDS UP!" för att dom har fildelat. Du behöver absolut inte oroa dig för det här ;) Och hur skulle dom få reda på din adress och allt!? Redigerat 8 Oktober 2007 av Destiny Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.