Niclaz91 Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Skrivet 9 Oktober 2007 WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!! Nån som håller med???
Karamba Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Skrivet 9 Oktober 2007 Kan du inte betala 100 spänn i månaden, eller?
purjo Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Skrivet 9 Oktober 2007 Varför e de så dåliga då? Ha argument innan du skriver något du!
Zepher Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Skrivet 9 Oktober 2007 WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!! Nån som håller med??? Sopa :-) Spela först, skrik sen!
ExorZ Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Skrivet 9 Oktober 2007 WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!! Nån som håller med??? Sopa :-) Spela först, skrik sen! han har nog spelat de -.- och du med jäätte tuff rogue som visningsbild, han kanske inte menar wow. och nej Niclaz91 tror inte så många håller med, ofc warcraft 3 reign of chaos sewger, men sånt får man leva med, roligt och fuska sig igenom allt.. -.-
Karamba Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Skrivet 9 Oktober 2007 (redigerat) WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!!WARCRAFT SPELEN SUGER k*k!! Nån som håller med??? Sopa :-) Spela först, skrik sen! han har nog spelat de -.- och du med jäätte tuff rogue som visningsbild, han kanske inte menar wow. och nej Niclaz91 tror inte så många håller med, ofc warcraft 3 reign of chaos sewger, men sånt får man leva med, roligt och fuska sig igenom allt.. -.- Hej du med jäätte (gramatikfel, inget mellanrum) tuff level 1 dwarf som visningsbild Alla tycker inte likadant så kom inte och säg att ett spel suger Redigerat 9 Oktober 2007 av Karamba
ExorZ Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Skrivet 9 Oktober 2007 men du med jäätte tuff rogue som visningsbild som skriver gramatikfel istället för grammatikfel var det dära "Alla tycker inte likadant så kom inte och säg att ett spel suger" till mig eller Niclaz? om de var till mig kan jag säga att det är vad jag tycker om de var till Niclaz kan jag ju dra en gissning att det var en fråga som han formulerade på ett "så här tycker jag, vad tycker du?" sätt... typ :P
Boffaroffe Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Skrivet 9 Oktober 2007 L2spell grammatik kk? L2use stor bokstav samt punkt i mening. Jag tror ni vet vilka jag syftar på. Förövrigt §1.11. Låst.
Rekommendera inlägg