marz231 Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Skrivet 10 Oktober 2007 Hej! Jag undrar ifall någon vet ett bra & gratis program för att bränna in undertexter i filmer? (har redan provat vobsub & virtualdub), för jag och några polare har gjort en film och så hadde vi tänkt lägga in en finsk undertext, för skojs skull. Snälla hjälp mig... Citera
Katt Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Skrivet 10 Oktober 2007 Windows movie maker! :D Vad var det för fel på vobsub & virtualdub, då? Citera
marz231 Skrivet 11 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 11 Oktober 2007 (redigerat) Windows movie maker! :D Vad var det för fel på vobsub & virtualdub, då? vobsub lade in HELA undertexten på den försa scenen sen inget mer och virualdub crasha halvvägs 3 av 3 ggr (inget fel på datorn så du vet). Ändring: Föresten menade du movie maker för vista eller XP? Redigerat 11 Oktober 2007 av marz231 Citera
Katt Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Skrivet 11 Oktober 2007 Ta vilken som... Varför ladda ner program när man redan har det framför näsan? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.