Sidney Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Skrivet 10 Oktober 2007 Gjorde ett mål i PES6 (på PS2) och sparade reprisen och vill nu titta på reprisen på datorn. Har överfört reprisen till datan men den är i formatet MAX-file (INTE Max dvd). Hur ska jag göra för att kunna titta på repriset på datorn? Typ vilken converter måste jag ordna? Citera
Chainsawkitten Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Skrivet 10 Oktober 2007 Frågan är om det överhuvudtaget är en filmfil... Kan vara en lista med kommandon som sedan renderas in-game. Som många strategispel använder, t.ex. Warcraft III och Age of Mythology. Citera
Sidney Skrivet 11 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 11 Oktober 2007 Men vet nån nåt sätt att få ett repris från ett spel från PS2? Har en MAX-drive som sagt . Citera
Fality Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Skrivet 11 Oktober 2007 Frågan är om det överhuvudtaget är en filmfil... Kan vara en lista med kommandon som sedan renderas in-game. Som många strategispel använder, t.ex. Warcraft III och Age of Mythology. Finns massa repriser på YouTube, så det måste gå att göra det till film på nåt sätt. Citera
Chainsawkitten Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Skrivet 11 Oktober 2007 Spela på PC och använda t.ex. Fraps för att spela in vad som händer på skärmen? Citera
Sidney Skrivet 11 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 11 Oktober 2007 Kan nån svara på frågan? :thanks: Citera
Sidney Skrivet 12 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 12 Oktober 2007 det där är för MAX-dvd, jag vill ha för MAX-file. Citera
Shaitan Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 Spela på PC och använda t.ex. Fraps för att spela in vad som händer på skärmen? Kan nån svara på frågan? :thanks:Hur svårt kan det vara att läsa? Citera
Fality Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 Gjorde ett mål i PES6 (på PS2) och sparade reprisen och vill nu titta på reprisen på datorn. Har överfört reprisen till datan men den är i formatet MAX-file (INTE Max dvd). Hur ska jag göra för att kunna titta på repriset på datorn? Typ vilken converter måste jag ordna? läs hans inlägg ;) Citera
Chainsawkitten Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 Men jag antar att det är genom att spela på PC som de filmerna har uppkommit, de som du sett på YouTube eller vad det nu är. Så MAX behöver inte vara ett filmformat. Hur stor är MAX-filen? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.