ale92 Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 jag blev jäkligt besviken när man inte kunde spela elitserien som liga eller cup eller vad man kallar det , jag tycker att det var J*VLIGT dåligt att inte det fanns eftersom det var nästan bara därfrör jag köpte NHL 08. För hoppningsvis skärper EA sig och ändrar detta till nästa spel. Det var bara det jag ville skriva MVH besviken Elitserien älskare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Du borde tagit reda på det innan du köpte spelet. Tycker själv att demot var riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Du borde tagit reda på det innan du köpte spelet. Tycker själv att demot var riktigt bra. håller med :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 12 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 sant men jag har som förknippat nhl med elitserien eftersom elitserien är typ en av världens bästa ligor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 sant men jag har som förknippat nhl med elitserien eftersom elitserien är typ en av världens bästa ligor Hur kan man förknippa två helt olika ligor. NHL = National Hockey League. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 13 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 jo men sedan typ 2005 så har elitserien varit med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 jo men sedan typ 2005 så har elitserien varit med2004 menar du väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 14 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 jo men sedan typ 2005 så har elitserien varit med2004 menar du väl det kanske det var kommer inte ihåg när elitserien var med från första gången :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Jag hade första NHL spelet med Elitserien, tror det var 2004. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Är det inte bara pc versinene där det är elitserien då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Är det inte bara pc versinene där det är elitserien då? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 16 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 Är det inte bara pc versinene där det är elitserien då?nope hade elitserien på mitt GC (NHL05) och min kompis har elitserien på xbox (NHL06-07) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.