Gäst rivers Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 (redigerat) Jag körde elitserien redan 2001 (då var det en separat skiva man behövde köpa) för att köra Elitserien 2001 med NHL 2001...Givetvis gäller detta PC... Redigerat 20 Oktober 2007 av rivers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 20 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 jaja men jag tycker att dom ska ha elitserien i 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rivers Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Det har dem ju ;) Du kan ju alltid byta ut alla landslag i Internationella cuppen i NHL08 till Elitserielag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 jaja men jag tycker att dom ska ha elitserien i 2008 Självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 elitserien kom till någon sorts konsoll 1996/5 Men som tidigare sagt, ändra alla lagen till elitserien, ska kolla snart om det går och göra på nå annat sätt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 21 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 Det har dem ju ;) Du kan ju alltid byta ut alla landslag i Internationella cuppen i NHL08 till Elitserielag... jo det går ju men det blir mycket kortare sesong och alla lag rymms inte =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 elitserien kom till någon sorts konsoll 1996/5 Men som tidigare sagt, ändra alla lagen till elitserien, ska kolla snart om det går och göra på nå annat sätt :) Haha ja det var SEGA-16-bit. Hade faktiskt det spelet för ett väldans bra tag sen, kommer ej ihåg vilket år spelet var i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.