TheBunny Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Hur får jag 3000g snabbt? jag behöver det till en sak så att man kan bli pirate/ninja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 asså inte för att vara dum eller så men jag tycker dragonfable e astråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 då är vi två! men kör det typ en gång i månaden för att kolla lite bara :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zepher Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Hur får jag 3000g snabbt? jag behöver det till en sak så att man kan bli pirate/ninja Lol, detta är inte din tråd. Handlar det om WoW eller? Deviate Fish? :P Misstänker det iaf.. Svaret på din fråga är: GRINDA!! QUESTA!! DAILY'S!! - - - - - - Vad annars? ;S Finns guider. Jag hatar farming så fråga inte mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Du kan inte få nya armors, bara class armors... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 asså inte för att vara dum eller så men jag tycker dragonfable e astråkigt! Då är vi tre om det.har inte spelat dom senaste 4 månaderna.Dessutom är det här fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Hur får jag 3000g snabbt? jag behöver det till en sak så att man kan bli pirate/ninja Lol, detta är inte din tråd. Handlar det om WoW eller? Deviate Fish? :P Misstänker det iaf.. Svaret på din fråga är: GRINDA!! QUESTA!! DAILY'S!! - - - - - - Vad annars? ;S Finns guider. Jag hatar farming så fråga inte mig. Läs tråden smarto.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Choujia Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Det finns ju Paladin armor som du får av artix och death knight som du får av artix och Necromancer av artix. Sen finns det Ranger som du får i Sandseas av killen där ;) så där har du några :D :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Du vet väll att denna tråd var gjord för 1år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.