Davidfreak Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 Jag har klarat typ halva spelet & nu har jag fastnat. beskrivning: Jag är vid rymdskeppet, och det står att jag ska till det där stället som är nära rymdskeppet det är något konstigt kommer inte ihåg vad det heter men det börjar lysa massa stenar & sånt när man kommer dit vad ska man göra där :huh: ??? SNÄLLA HJÄLP MIG!!!!
Hedman Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Skrivet 15 Oktober 2007 (redigerat) Jag hade också problem med det förut men jag fick mycket bra hjälp av Dark-Samus. Man ska leta efter alla artifact delar (stavning?) som finns på olika ställen av planeten. Du kanske har stött på någon del förut dom är ljusblåa och rund aktiga. Om du skanar av sten statyerna på stället du snackar om så får du massa ledtrådar på var delarna ligger. Hoppas du förstår vad jag menar, men läs denna länken den kan kanske hjälpa dig lite mer. Länken. Jag hoppas du fattar lika bra som jag gjorde :). Redigerat 15 Oktober 2007 av Mini_Sweety
Davidfreak Skrivet 15 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 15 Oktober 2007 Så man ska alltså göra så alla stenar lyser???
Hedman Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Skrivet 15 Oktober 2007 Jaa precis, genom att hitta alla artifact delar. Scana alla stenarna sen går du in på menyn där man kan läsa info om monster och föremål. Där står det också nånstans om artifact delar som du kan få ledtrådar av. Det kanske är svårt att förstå , men det är komplicerat att förklara.
Davidfreak Skrivet 16 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 16 Oktober 2007 (redigerat) Jag fattar nu jag har bara 2 kvar nu, men jag har fastnat på Sun saken. vad ska man göra:huh: SNÄLLA HJÄLP MIG!!!! Jag har hittat rummet (tror jag) & jag har skjutit på isen vid statyn så statyn håller i någon blå sak. Redigerat 20 Oktober 2007 av Davidfreak
Rekommendera inlägg