Massive Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 (redigerat) Hejsan Jag skulle behöva hjälp med att koppla min dator till TV:n! Jag har köpt en kabel och allt.... men jag har dessvärre XP Home Edition vilket ej har Fler Skärms Möjlighet Skulle uppskatas om ni skickade en länk eller nåt med dessa drivrutiner till Fler Skärms Möjlighet! /Uppskatas Redigerat 14 Oktober 2007 av Massive Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Du har vista alltså? Verkar konstigt om det inte skulle ha stöd för flera skärmar, rätt idiotiskt faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Massive Skrivet 14 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Xp home edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Det har stöd för flera skärmar afaik. har för mig att jag körde tv och datorskärm på xp home när det begav sig. Vad har du för grafikkort, vad kör du för kablage? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Massive Skrivet 14 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 jag har ATI grafik (Laptop) och använder s-vhs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 s-video?? gå in i egenskaper för bildskärm och kör utökad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Massive Skrivet 14 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Asså jag har kopplat datorn till TV:n men kan inte hitta på någon kanal! Kan du hita drivrutinin till flerskärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Jag har för mig att man ska ställa in teven i nått AV-läge... Vad har du för tv-modell? Det ska nämlingen inte behövs nån mer drivrutin än den till "grafikkortet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Du ska inte behöva nån drivrutin, har du aktiverat skiten osv? antar att du drar in den med scart i tvn? isf ska den ligga på AV kanalen, som är scarts kanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Massive Skrivet 14 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Har en ny LCD tv med 5 av ingen med bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 okej, checklist: 1. Satt kabeln i S-Video utgången på datorn och andra änden i en scartkontakt som går in i TVn? 2. Gått in på egenskaperna för bildskärm och markerat skärm nr2 och kryssat i utöka skrivbordet till denna bildskärm? 3. Kolla igenom AV kanalerna, ta nån bakgrund som inte är helfärgad (på datorn) så ser du kanske tydligare om det är bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Massive Skrivet 14 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Funkar ej! Står att jag behöver drivrutiner! kan du skicka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.