ainanela Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 hur ska jag göra för att hitta dörren i windtemple har boss nyckeln,hu får jag fram den osynliga dörren,vet ni inte så låt bli att svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 :huh: Vilken osynlig dörr pratar du om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rebeckaa Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Hej! hur får man pilbågen...? Tack o hej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 hur ska jag göra för att hitta dörren i windtemple har boss nyckeln,hu får jag fram den osynliga dörren,vet ni inte så låt bli att svara Finns ingen "osynlig dörr" utan du måste först ha kommit till ett rum som ser ut som en pelare fasst du e på insidan och det ska finnas klätter växter.... DU ska flyga med Tetra över hålet som e i mitten.. så kommer du till bossdöerren... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 (redigerat) hur ska jag göra för att hitta dörren i windtemple har boss nyckeln,hu får jag fram den osynliga dörren,vet ni inte så låt bli att svaraFinns ingen "osynlig dörr" utan du måste först ha kommit till ett rum som ser ut som en pelare fasst du e på insidan och det ska finnas klätter växter.... DU ska flyga med Tetra över hålet som e i mitten.. så kommer du till bossdöerren... Och till Rebeckaa: du får den i andra templet Woops blev två inlägg hehe..... Redigerat 8 Mars 2004 av Cocos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ainanela Skrivet 8 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 tack så mycket för hjälpen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 något mer du behöver hjälp med?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 tack så mycket för hjälpen! No Problem.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 behöver någon hjälp med the wind waker så skriv bara till [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 (Cocos @ 08/03-2004 18:50:22) hur ska jag göra för att hitta dörren i windtemple har boss nyckeln,hu får jag fram den osynliga dörren,vet ni inte så låt bli att svara Finns ingen "osynlig dörr" utan du måste först ha kommit till ett rum som ser ut som en pelare fasst du e på insidan och det ska finnas klätter växter.... DU ska flyga med Tetra över hålet som e i mitten.. så kommer du till bossdöerren... Och till Rebeckaa: du får den i andra templet Woops blev två inlägg hehe..... CCCHHHIIIII tog fel på tempel...... men du ska under fläkten där under nånstans finns den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 det sa jag med men då blev han typ sur på mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 (Cocos @ 08/03-2004 18:49:33) hur ska jag göra för att hitta dörren i windtemple har boss nyckeln,hu får jag fram den osynliga dörren,vet ni inte så låt bli att svara Finns ingen "osynlig dörr" utan du måste först ha kommit till ett rum som ser ut som en pelare fasst du e på insidan och det ska finnas klätter växter.... DU ska flyga med Tetra över hålet som e i mitten.. så kommer du till bossdöerren... man har väl inte Tetra i wind temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg