Hoppa till innehåll

Zelda Ww

Rekommendera inlägg

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(0014 @ 08/03-2004 20:39:34)
(Cocos @ 08/03-2004 18:49:33)

hur ska jag göra för att hitta dörren i windtemple har boss nyckeln,hu får jag fram den osynliga dörren,vet ni inte så låt bli att svara

Finns ingen "osynlig dörr" utan du måste först ha kommit till ett rum som ser ut som en pelare fasst du e på insidan och det ska finnas klätter växter.... DU ska flyga med Tetra över hålet som e i mitten.. så kommer du till bossdöerren...

man har väl inte Tetra i wind temple

kolla inlägget över! det senaste jag gjorde innan detta........ Där står det att jag tog fel på Tempel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan nån säga vart alla Triforce kartor finns?

ALLA Triforcekartor? Har du inte hittat en enda? Är det inte bättre att du försöker lite själv först? Det blir roligare att spela då, tycker i alla fall jag. Men får en karta av nån, kommer inte ihåg vem, som visar var alla Triforcekartor finns. Tror den heter IN-Credible Chart. Rätta mig om jag har fel, nån!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Rumiko @ 11/03-2004 09:59:53)

kan nån säga vart alla Triforce kartor finns?

ALLA Triforcekartor? Har du inte hittat en enda? Är det inte bättre att du försöker lite själv först? Det blir roligare att spela då, tycker i alla fall jag. Men får en karta av nån, kommer inte ihåg vem, som visar var alla Triforcekartor finns. Tror den heter IN-Credible Chart. Rätta mig om jag har fel, nån!

du har rätt så det e inte så mycket att rätta.... Men du måste ha en "uppgradering" på rubinpåsen innan du kan få IN-Credible Chart
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...