0013 Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Makar kanske. Men iaf. Rebeckaa:Cocos sa ju att han tog fel tempel. 3:E ska det vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 okej...man spelar ju bara med Tetra när man ska få Master sword.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 okej...man spelar ju bara med Tetra när man ska få Master sword.. Ja, precis, i Hyrule. Folk har så svårt med namn! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 (0014 @ 08/03-2004 20:39:34) (Cocos @ 08/03-2004 18:49:33) hur ska jag göra för att hitta dörren i windtemple har boss nyckeln,hu får jag fram den osynliga dörren,vet ni inte så låt bli att svara Finns ingen "osynlig dörr" utan du måste först ha kommit till ett rum som ser ut som en pelare fasst du e på insidan och det ska finnas klätter växter.... DU ska flyga med Tetra över hålet som e i mitten.. så kommer du till bossdöerren... man har väl inte Tetra i wind temple kolla inlägget över! det senaste jag gjorde innan detta........ Där står det att jag tog fel på Tempel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 okej...men jag tänkte väl att det låg nåt fel i det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Medelí eller vad hon heter menar du väll istället för Tetra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Medelí eller vad hon heter menar du väll istället för Tetra mmmm kom på det..... fasst i Wind Tempel e det ju Makar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 kan nån säga vart alla Triforce kartor finns? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 kan nån säga vart alla Triforce kartor finns? ALLA Triforcekartor? Har du inte hittat en enda? Är det inte bättre att du försöker lite själv först? Det blir roligare att spela då, tycker i alla fall jag. Men får en karta av nån, kommer inte ihåg vem, som visar var alla Triforcekartor finns. Tror den heter IN-Credible Chart. Rätta mig om jag har fel, nån! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (Rumiko @ 11/03-2004 09:59:53) kan nån säga vart alla Triforce kartor finns? ALLA Triforcekartor? Har du inte hittat en enda? Är det inte bättre att du försöker lite själv först? Det blir roligare att spela då, tycker i alla fall jag. Men får en karta av nån, kommer inte ihåg vem, som visar var alla Triforcekartor finns. Tror den heter IN-Credible Chart. Rätta mig om jag har fel, nån! du har rätt så det e inte så mycket att rätta.... Men du måste ha en "uppgradering" på rubinpåsen innan du kan få IN-Credible Chart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 du får in credible card i en postlåda av tingle tror ja de va.. det kostar ett antal rupees för det ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 okej...fick den...TACK...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg