-=jedi knight=- Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 här är fusket som gör så att du kan andvända gubbarna som aldrig andvändes i spelet i multiplayer när du ska välja gubbe bläddra åt höger tills du kommer till moonraker elite tryck då: L+R Vänster-C L Upp-C L+R Vänster L Höger R Ner L+R Left-C L Upp-C L+R Höger L+R Ner-C L Ner fusket kallas All Bonds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 finns moonraker elite alltid som karaktär eller måste man vinna honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 8 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 (redigerat) när man vinner extra gubbarna får man moonraker elite. OBS!det finns två stycken moonraker elite men du ska ta den längst till höger. när jag skriver t ex höger upp ner osv så ska du trycka på d-paden(den som liknar en gameboy pad) han är en ?-gubbe. en sån gubbe med en ? som ansikte. Redigerat 8 Mars 2004 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 jaja..det fattade ja...okej, ska prova.. Vilka extragubbar är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 jaja..det fattade ja...okej, ska prova.. Vilka extragubbar är det? va menar du?vilka gubbar man får av fusket?man får några gubbar som liknar rare teamet några som skulle vara med vissa uppdrag min favvo är den första gubben(tror hon hette Rosika) och Biker.oh!just det!det finns teorist som är också min favvo(ser ungefär ut så här :ph34r: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 hehe....okej...men jag får väl ta och prova det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warsong clan Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 är inte golden eye lite dåligt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 det är ju kul på det sättet att man kaan ha så sköna vapen, men jag gillar mest The world is not enough Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 12 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 det är ju kul på det sättet att man kaan ha så sköna vapen, men jag gillar mest The world is not enough håller med :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 med att man kan ha Skööna vapen eller att the world is not enough är bättre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 (redigerat) TWINE är bäst TWINE=The World Is Not Enough Redigerat 13 Mars 2004 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 TWINE ä ganska röj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg