Hoppa till innehåll

Runecrafting

Gäst råttfällan

Rekommendera inlägg

Råttfällan: om du läser dina mail så skickade jag en jättebra guide medans jag var bannad!!

men jag sparade det så här har du:

Runcrafting guide:

du behöver: pcikaxe och talisman, du måste även ha gjort rune mysterious quest!

Gå till varrocks östra bank, ta med dig en pcikaxe i handen, ha ingenting i inventoryn. gå söder om banken tills du ser ett litet hus med en eld på gå in där, högerklicka på snubben som säger typ: "senventiory dismholento..." ta "teleport Aubury" då kommer du till ett ställe, tryck på någon stor sten så börjar din gubbe hugga rune essence! för att komma tillbaka: leta upp en teleport!

gå till banken och ta på dig en tiara eller ta med en talisman, för nybörjare rekommenderas talisman!

Högerklicka på talisman och ta "locate talisman" då får du reda på hur du ska gå för att komma till ett ställe där du kan runecrafta! om du ska göra Air runer, gå till draynor village, gå väster genom porten förlj vägen, när du kommer till korsningen mot fallador gå lite till och sedan höger, där ser du en stor sten med små stenar runt! klicka på talismanen och sedan den stora stenen så är du snart klar, du kommer till ett ställe, det är bara att gå mot den stora stenen i mitten där och trycka på den! när du gör detta går du upp i runecrafting level!

P.S har du klarat goblin diplomacy och the knights sword än? väntar på mina 200 fm!!

Redigerat av Luxaxix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...