garkan Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Skrivet 26 Oktober 2007 Ja ni tänker er vad f*n lite OT men nä de äre inte är de bara jag som blir allmänt less på att vilket j*vla forum man än lägger ögona på så finner man dessa små omogna saker i 15 års åldern?! vad är de med dom sitter hemma vid datorn och "mobbar" folk och känner sig stora för de inte har några vänner bara jag som är allmänt less på denna orättvisa eller är de bara att deras föräldrar tycker jävligt illa om barnen och slänger in dom i j*vla trång städskrubb med en gammal p2:a och sitta där gråta och störa folk på forum? vad ska göras åt denna sak?! bästa vapnet mot osäkra 7-15 åringar är ju kommentera deras penisar då men vad gör man då de inte biter? Hade jag varit stavningspolisen skulle du fått dödsstraff ...Btw , vi talar ut , bättre än att hålla inne allt ? Så håll käft , och sluta göra inlägg som kommer ändå ligga vid sidan 11 nån dag ...
Median Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Skrivet 27 Oktober 2007 Okej, för det första. Alla på fuska som är runt 7-15 års åldern är inte alls så här j*vla omogna som du säger? Det finns faktiskt 12 åringar som är MYCKET mognare än en 15 åring. Och om du tror att du är mogen själv när du gör en sån här idiotiskt tråd så har du fel. Gå hem till din mamma istället och klaga där över alla "omogna" folk på fuska.se istället för att göra en tråd där du inte ens kommer få ett vettigt svar?!
Boffaroffe Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Skrivet 29 Oktober 2007 Denna frågan har varit uppe många ggr innan och inga vettiga kommentarer har visat sig. Vi är medvetna om åldern/betéendet på forumet, dessvärre finns det inget vi kan göra. §1.11. Låst.
Rekommendera inlägg