Sarsie93 Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Behöver man high jump för att klara monstro isåfall vart hittar man de?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tatanka Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Behöver man high jump för att klara monstro isåfall vart hittar man de?? Jag läste nånstans att det var inne i monstro men jag vet inte var... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Behöver man high jump för att klara monstro isåfall vart hittar man de?? Jag läste nånstans att det var inne i monstro men jag vet inte var... man får den i geppe's ship :P pinocchios pappa.. (kan inte komma på va heter) *blush* ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 du hittar den i en låda på hans skepp eller så ska du prata med han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg