Gäst Soffan Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Så man kan få det gamla tillbaks? VAd bra! För min pappa blir nog arg och vill ta bort det direkt! Eller så tror han det är något virus och blir ännu argare! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 för att kunna andvända skinsen måste man först ladda ner ett program.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 (redigerat) Jasså? Vad för pogram? Redigerat 9 Mars 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Henrik Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Jasså? Vad för pogram? Style Xp :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Man kan ladda ner Style Xp på http://www.themexp.org och leta skins till xp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Igår när jag startade upp datorn kom en skylt upp, på den stog det att om man vill uppdatera StyleXP kostar det pengar eller så kan man trycka på uninstall. Men det finns en avbryt knapp som jag tryckte på !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Jaha.... Ja vad tur att du inte var tvungen att avinstalera :D Vet ni några snygga skins till Final Fantasy??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Varnig! Byt inte en boot screen jag gjorde det idag men det hände ett fel sen nästa gång jag starta datorn så gick det inte att komma till Windows så jag blev tvungen att formatera daton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Ja jag vet det blir något fel. För mig så är det att välja två saker. Man kan välja den vanliga eller den nya men det kommer upp hela tiden. Jobbigt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Så var det för mig med men när jag försökte ta bort det genom att koda om windows lite så blev det fel och jag inte kunde sätta på darton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Jaha... Men funkar det nu då?? Använder ni det programmet på engelska? Såg att man kunde ändra det tills svenska så jag gjorde det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Jag visste att det går att göra på svenska och jag tänker inte ändra en boot screen efter det är he... Men om jag orkar någon gång så laddar jag ner programmet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.