Zidso Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Halo 3 Fifa 08 Viva Pinata & Forza 2 (value bundle) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidso Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 hehe uppdaterade min spelsamling lite har nu : CoD4 Colin McRae (R.I.P) DiRT Need for Speed: ProStreet Forza 2 Vina Pinata Saints Row Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Halo 3 Burnout paradise Skate Älskar alla. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Jag har haft mitt 360 sen i Juli. Därav den inte så långa listan: Dead Rising Halo 3 Burnout Revenge PES 2008 Kommer få Guitar Hero 3 och kanske The Orange Box i julklapp. Har nu: Dead Rising Halo 3 Burnout Revenge PES 2008 Guitar Hero III The Orange Box GRAW 2 Sneglar på CoD 4 för tillfället, får se om det blir nåt inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Dead rising Virutal tennis 3 Saints row Cod 4 AssassinsCreeds Gears of war Mass effect Fifa street 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) Alien Hominid HD Bioshock Queers of war :P Halo 3 Oblivion Rekommenderar Alien Hominid, skitbillig multiplayerfest. :P Redigerat 29 Februari 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 (redigerat) Jag har Gears of War Table Tennis Assassins creed och ska snart köpa PES 08 Redigerat 1 Mars 2008 av ShigeruMiyamot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Halo 3, Mass Effect, GH3, Assassins Creed, Bioshock, Stranglehold, Lost Planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Guitar hero 3, tony hawks proving ground, sceen it?, Viva pinata, forza motorsport 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Halo 3 GH3 Pes 08 FM 07 Madden 06 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 ''Halo 3'' ''Forza motorsport 2'' ''viva piñata'' ''Bilar'' ''Kameo'' På inköpslistan: Assasins creed Obilivion Gta IV Bioschock Call of duty 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Perfect Dark Zero, Oblivion, Quake 4 (med Quake 2), Tomb Raider: Legend, Prey, Lego Star Wars: The Original Trilogy, Dead Rising, Gears of War, Saints Row, Crackdown, Just Cause, Condemned: Criminal Origins, Overlord, Bioshock, The Darkness, Blue Dragon, Calll of Duty 2, Call of Duty 3, Halo 3, Mass Effect och The Orange Box. 22 stycken. Alla köpta på laglig väg, såklart. :) Live Arcade-spel: Undertow, Hexic HD och Castlevania: Symphony of the Night. 3 stycken. Det är bara SOTN jag verkligen gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.