EtsukoSama Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Hejsan! Jag har spelat ToS ett tag nu och kommit till en gruva där man ska hämta något för att rädda Presea. I gruvan fanns en fälla, man gick på en knapp så kom det en stor sten. Jag kom förbi stenen, men efter det fanns det en fyrkantig sten som snurrar :O Jag fattar inte hur man kommer förbi, någon som kan hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dohHomer Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 när den fyrkantiga stenen jagar dig ska du utlösa fällan igen och få den att träffa den fyrkantiga stenen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EtsukoSama Skrivet 18 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Men aaargh, va dum jag är xD Tack så mkt för hjälpen :'D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 tips: gå till den fyrkantiga stenen när den e sönder så får du en ''devil's arm''. du ska ha dem till en special quest som ger sdej dom bästa vapnen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EtsukoSama Skrivet 19 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 tips: gå till den fyrkantiga stenen när den e sönder så får du en ''devil's arm''. du ska ha dem till en special quest som ger sdej dom bästa vapnen. jag fick nåt som hette "Evil eye" o_O'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 ja det är en devils arm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EtsukoSama Skrivet 19 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 okej *lite vrickad* xD iaf jag har en annan fråga. Hur mycket ska man betala för att Luin ska bli uppbyggt igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 hmm...vet inte redigt..men typ...10 eller 100 mille. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EtsukoSama Skrivet 19 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 oh shit xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 njaa.... går att fixa ihop på typ 1-2 timmar om man dödar draken i earth temple hela tiden. (använd helst en sephira eller blue sephira) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EtsukoSama Skrivet 19 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 höhö, jag kom på det sen :''] nåt snabbt sätt som man kan gå upp i lvl. på då? :'O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 lite senare i spelet finns det en drake som ger en massa exp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg