NightMaker Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Finns det någon hemsida där man kan köpa runescape gp med hjälp av mobilen? Typ köpa rs pengar med mobilen... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 joo det finns men jag vet inte om det är säkert där men du kan prova allså dem säljer 2 mille gp för så här mycket jag vet inte hur många svenska kronor det är men 7.700 USD för 2 mille http://www.rs2lostcity.com/ här är sidan men det är inte med sms telephone men du kan söka på google genom att skriva RS2 gold eller nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 finns det med paypal men det är stort risk att de scammar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 joo det finns men jag vet inte om det är säkert där men du kan prova allså dem säljer 2 mille gp för så här mycket jag vet inte hur många svenska kronor det är men 7.700 USD för 2 mille http://www.rs2lostcity.com/ här är sidan men det är inte med sms telephone men du kan söka på google genom att skriva RS2 gold eller nåt sånt Ca 75000 SEK för 2 mille, knappst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 du glömde nog , teknet för jag tror att det är 750,00 kr =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 fråga kompisarna annars dom kan ju sälja en mille för kanske 80kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 köp INTE pengar på internet,de e farligt o du kan bli skyldig från 1 kr till 1 miljard kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg