Gäst Smento Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Kör med barca min bästa Messi 99 på ofensiv inermitt eller kanske cristiano ronaldo 98 som höger mitt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Jag kör med Manchester United och bäst är nog inköpta Fernando Torres eller Cristiano Ronaldo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 17 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 (redigerat) Ni kötr jag med barca på en karriär och lyon på en. Bäst i lyon ä:Benzema (95) och coupet (78) , 23 hållna nollor på 30 matcher (simulerade) BÄst i barca ä: Zlatan som jag köpt(86) och henry (89 tror jag) Redigerat 17 November 2007 av ixam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Google Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Kör med Valencia och mina bästa är David Villa, Joaquin och inköpta Messi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Har inte det här spelet men jag har Fifa 2003 Fifa 2004 Fifa 06 och Fifa 07 ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Kör med Barca occh mina bästa är Messi,Hanry,Ronaldinho,Dos Santos och Bojan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akseli Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Tränar HIF. Bäst är Churchill och Luton Shelton. Är på år 2012. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sunile Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 någon som vet hur man gör för att använda ett lag som man har gjort själv i karriärläget? tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 3 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 någon som vet hur man gör för att använda ett lag som man har gjort själv i karriärläget? tacksam för svar Man går in på den ligan man vill att laget ska spela i. när man är där man ska välja lag så går man till ett lag man inte vill ha kvar. ( du ska inte välja laget bara ha ''markeringen'' där.) Sen trycker du på cirkel (tror jag att det var.) Så kommer det upp ditt lag, och så är det bara trycka på det och sen välja det.( Om jag kommer ihåg rätt, det var längesdan jag spelade de) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg