agiyr Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Du får skylla dig själv om det var sant att du scammade TheExecutor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Tack så himla mycket mithril att du scammade mig på 135k willows -,-' Narrb >________> Nu skaffar ja 74+ Hunt! :) vrf scammar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 (redigerat) EDIT; Tog bort för att jag inte orkar med att blacklista folk. Redigerat 18 November 2007 av TheExecutor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Du får skylla dig själv om det var sant att du scammade TheExecutor.Ja, jag har lite msnloggar jag kan skicka över. Han har dock blockerat mig på både msn och runescape.Förlåt att jag går offtopic, men Pain är en jobbig scammare. vi litar på dig=) han sa att han scammade 1+mil på msn+ synd=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg