Heaz Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Skrivet 8 Mars 2004 Hur klarar man alladin banan? Jag har träffat Alladin och befriat mattan, men sen? HJÄLP!
DS89 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Skrivet 21 Mars 2004 Jag har för mig att man ska gå längst bort där man kan se palatts portarna. Där ska man se en filmsekvens och därefter slåss mot någon jättelarv byggd av ett tiotal vandrande krukor dom Jasmin är fångad i.
Heaz Skrivet 22 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 22 Mars 2004 Jag har för mig att man ska gå längst bort där man kan se palatts portarna. Där ska man se en filmsekvens och därefter slåss mot någon jättelarv byggd av ett tiotal vandrande krukor dom Jasmin är fångad i. Det har jag klarat nu! Men hur klarar man det det där tigerhuvudet? :huh:
Heaz Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 23 Mars 2004 du ska slå de på ögonen :D Ja vet, men han skjuter såna där blåa strålar så jag skadar jätte mycket! :( När får man nästa nyckel? Jag har Kingdom Key och Djungle King!! B)
DS89 Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Skrivet 27 Mars 2004 När du slåss mot tigerhuvudet ska du endast springa upp på hans nacke bakom honom och ta "LOCK-ON" på ett av ögonen. När ögat börjar lysa gult ska du börja slå på det andra. Bry dig inte om de små heartsless, utan låt dina följeslagare ta hand om dem. Om du fortfarande har problem, åk tillbaka till Olympus Colluseum och kör "Pil cup" tills du nått några nya nivåer och åk sedan tillbaks igen och fortsätt. Du får en ny nyckel efter att du klarat av den här världen. För att få ännu fler nycklar, ska du gå till Merlin efter att du lärt dig alla trollformlerna, avsluta "Hercules cup" som kommer senare i spelet och klara alla de andra banorna, där de flesta ger en ny sorts nyckel. Sen en får du också när du räddat Kairi när du går till och från "Secret waterway".
Heaz Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 28 Mars 2004 När du slåss mot tigerhuvudet ska du endast springa upp på hans nacke bakom honom och ta "LOCK-ON" på ett av ögonen. När ögat börjar lysa gult ska du börja slå på det andra. Bry dig inte om de små heartsless, utan låt dina följeslagare ta hand om dem. Om du fortfarande har problem, åk tillbaka till Olympus Colluseum och kör "Pil cup" tills du nått några nya nivåer och åk sedan tillbaks igen och fortsätt. Du får en ny nyckel efter att du klarat av den här världen. För att få ännu fler nycklar, ska du gå till Merlin efter att du lärt dig alla trollformlerna, avsluta "Hercules cup" som kommer senare i spelet och klara alla de andra banorna, där de flesta ger en ny sorts nyckel. Sen en får du också när du räddat Kairi när du går till och från "Secret waterway". Okej, tack så jätte mycket! :) vilken nyckel får man när man klarar banan?
DS89 Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 Du får nyckeln "Tree Wisches". Dessutom får du anden som "Summon".
Rekommendera inlägg