Mitroboy Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 (redigerat) Jag ska sluta på runescape är member har fullt med mem saker ex, 100dds,154dragon scimitars,19whips,3full d set,3full Dharok set och mkt mkt mer free stuff , mem ,, jag ger ut saker på denna sida borta är ej hack sida.. M.V.H Runescape Master Redigerat 22 Oktober 2007 av Bjornfarsan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 lol, RSMaster är känd för scammeri lol =P dom som tror på detta gör det inte, du förlorar accounten och du komma inte få tillbaka den =S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 ok jag tror dig fast om du visar screen shot och möter mig ingame och visar sakerna! :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 ärligt ,man ska ju inte träffas på nån sån mysko sida utan på spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 har inte varit inne på den sidan men antar att man ska ge ut lösenordet! om du nu ska sluta och vill ge ut saker, ge dom in-game, eller bara droppa dom nån stans, eller sälj dom och ge bort pengarna, eller sälj gubben, eller ge bort han! det finns många alternativ, om du inte tar något av de här alternativen räknas du som scammer och blir bannad ifrån fuska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 ja du tog de exakta orden från mig luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erik00700 Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 lol varför skriver jag alla har tagit vad jag tänkte säja lool bara för att jag inte kunna skriva för hade inga rätigheter <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Inte konstigt att du var bannad! så som du håller på att scamma (och spamma) Någon mod som tänker låsa denna tråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Scam Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg