Kylle Skrivet 2 November 2007 Rapport Skrivet 2 November 2007 Har praoat hos en skördarförare och på Jonnhys skog och trädgård(en affär som säljer skogs- och trädgårdssaker) Citera
Ryssfemma Skrivet 3 November 2007 Rapport Skrivet 3 November 2007 Jag har praoat sen fyran: fyran och femman praoa jag på ebgames sexan praoa jag på en kebabgrill sjuan praoa jag på en datorbutik Jag praoar i vårterminen i 2veckor, jag tänker praoa på Max Citera
Apakalsong Skrivet 3 November 2007 Rapport Skrivet 3 November 2007 Praoat hos Pappa hela tiden har aldrig lyckats fått nått annat. Citera
Easton Skrivet 3 November 2007 Rapport Skrivet 3 November 2007 Har praoat hos en farsans kompis. På ett lageravdelning, men vi var egentligen på ica och byggde hyllor. Citera
Snake Skrivet 3 November 2007 Rapport Skrivet 3 November 2007 (redigerat) Praoade på Konsum en gång och på Volvo hos min låtsaspappa en gång, Volvo var ganska soft men gillade inte Konsum. :S Riktigt pinsamt när kompisar kommer in för att köpa godis så står man där och sätter prislappar på fisk iförd ett grönt förkläde. Redigerat 3 November 2007 av Snake Citera
Dezen Skrivet 4 November 2007 Rapport Skrivet 4 November 2007 Jag har praoat sen fyran: fyran och femman praoa jag på ebgames Vafan! Jag frågade på ebgames i 6:an å då va man tvungen att va äldre :o Citera
Gäst Denieru Skrivet 5 November 2007 Rapport Skrivet 5 November 2007 Jag har praoat sen fyran: fyran och femman praoa jag på ebgames Vafan! Jag frågade på ebgames i 6:an å då va man tvungen att va äldre :o Lol, de är väl rädda för att du ska stjäla. :D Nu har man fått ett tips om vart man ska praoa. Citera
Rullis Skrivet 6 November 2007 Rapport Skrivet 6 November 2007 Nån butik där man hyr ut filmer eller bageri blir det om några veckor eller när praoen är. Citera
Gäst wAcko Skrivet 7 November 2007 Rapport Skrivet 7 November 2007 (redigerat) Praoade på ett konditori i åttan. Jag fick äta så mycket jag orkade varje dag XD Redigerat 7 November 2007 av wAcko Citera
PussyCat Skrivet 8 November 2007 Rapport Skrivet 8 November 2007 Ska kanske praoa här på Telenor i Karlskrona eller på bosten, bageri eller nåt annat kul. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.