Kylle Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Har praoat hos en skördarförare och på Jonnhys skog och trädgård(en affär som säljer skogs- och trädgårdssaker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Jag har praoat sen fyran: fyran och femman praoa jag på ebgames sexan praoa jag på en kebabgrill sjuan praoa jag på en datorbutik Jag praoar i vårterminen i 2veckor, jag tänker praoa på Max Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Praoat hos Pappa hela tiden har aldrig lyckats fått nått annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Har praoat hos en farsans kompis. På ett lageravdelning, men vi var egentligen på ica och byggde hyllor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 (redigerat) Praoade på Konsum en gång och på Volvo hos min låtsaspappa en gång, Volvo var ganska soft men gillade inte Konsum. :S Riktigt pinsamt när kompisar kommer in för att köpa godis så står man där och sätter prislappar på fisk iförd ett grönt förkläde. Redigerat 3 November 2007 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Jag har praoat sen fyran: fyran och femman praoa jag på ebgames Vafan! Jag frågade på ebgames i 6:an å då va man tvungen att va äldre :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Jag har praoat sen fyran: fyran och femman praoa jag på ebgames Vafan! Jag frågade på ebgames i 6:an å då va man tvungen att va äldre :o Lol, de är väl rädda för att du ska stjäla. :D Nu har man fått ett tips om vart man ska praoa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Nån butik där man hyr ut filmer eller bageri blir det om några veckor eller när praoen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 (redigerat) Praoade på ett konditori i åttan. Jag fick äta så mycket jag orkade varje dag XD Redigerat 7 November 2007 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Ska kanske praoa här på Telenor i Karlskrona eller på bosten, bageri eller nåt annat kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.