ggdover Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Skrivet 20 Oktober 2007 Tja!! Jag hade tänkt att skaffa en ny hårddisk till mitt 360 så jag kan lagra en massa filmer och skit. Men problemet är att jag bara kan hitta 20gb hårddisk (som jag tycker är för liten) och 120gb hårddisk (som jjag tycker e för stor). Så därför vill jag ha en på 60gb om det finns. Skulle gärna ha svar på frågan om ni kan. TACK!! :) P.S. Söker även en usb-sladd som man kan koppla in hårddisken med datan. Kunde vart små gött!! Citera
Wave Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Skrivet 20 Oktober 2007 Finns bara 20 och 120 gig vad jag vet. Citera
Gäst Denieru Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Skrivet 22 Oktober 2007 Cutta en 120 på mitten så har du en 60. ;) Om det funkar eller ej vet jag inte, men det är ett tips. Citera
Filiandor Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Skrivet 23 Oktober 2007 Om du bara ska använda till filmer och du vill även koppla den till datorn så kan du ju köpa en Extern Hårdisk. Har ej testat om det funkar men är ganska säker på att det gör det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.