negR Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 GTA 4 tänker jag köpa till Wii (Dock är det ju inte 100 procent att det kommer) annars blir det nog till 360 ja. Och med erfarenhet av dem Naruto-spel jag har lär jag inte köpa det. Jag är ganska säker på att GTA 4 INTE kommer till Wii. Självklart inte. Tanken är absurd! Självaste Nintendo själv har avslöjat att dem förhandlat med Take Two om det. Men kom det skulle det vara en grafisk nerbandat version Btw, jag glömed också bort att Dead Rising överhuvudtaget fanns. :o Har spelat det, jävligt bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 första jag vill säga är, Nice bild The mosse, :rolleyes: andra är att om de kommer GTA IV till wii måste de komma till data, som de inte gör, För de tredje om de kommer till wii ee man dum som köper för dom kommer inte anpassa spelet till wii, så de kommer gå skit för dom som köper(om de släpps). Brother of arms hells highway kommer ut i 2008 starten checka det spelet, jag tycker de ee coolt,.. :medieval: Tack. :) Rainbowsix Vegas bör också nämnas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 första jag vill säga är, Nice bild The mosse, :rolleyes: andra är att om de kommer GTA IV till wii måste de komma till data, som de inte gör, För de tredje om de kommer till wii ee man dum som köper för dom kommer inte anpassa spelet till wii, så de kommer gå skit för dom som köper(om de släpps). Brother of arms hells highway kommer ut i 2008 starten checka det spelet, jag tycker de ee coolt,.. :medieval: Tack. :) Rainbowsix Vegas bör också nämnas! Är jag den enda som INTE gillar det spelet? >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 hur kunnde ni glömma dead rising? :o Fable 2 med tanke på att 1:an blev så bra, (spelar det när jag inte spelar nått annat :P ) fable 2 släpps väll på nyår? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 hur kunnde ni glömma dead rising? :o Fable 2 med tanke på att 1:an blev så bra, (spelar det när jag inte spelar nått annat :P ) fable 2 släpps väll på nyår? :huh: På Nyår? Jag vet inte, vore lite konstig realesedag kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Call of Duty 4, Gears of War och Mass Effect måste du köpa efter jul! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Jag orkar inte rabla upp 30 spel, just nu så jag säger bara: http://www.webhallen.com/list.php?avd=1&am...&genre=1849 ;) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 hur kunnde ni glömma dead rising? :o Fable 2 med tanke på att 1:an blev så bra, (spelar det när jag inte spelar nått annat :P ) fable 2 släpps väll på nyår? :huh: På Nyår? Jag vet inte, vore lite konstig realesedag kanske. haha GANSKA ovanlig releasedag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 saints row är ett riktigt kanonspel. Om du gillar gta ska du lätt skaffa saints row.Kanske det kanske. Det lär ju inte vara alltför dyrt då det kom för ett tag sen. Nej, om du ändå skaffar det runt jul så kommer ju GTA IV om ca tre månader senare, bara slöseri med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.