The Moose Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 ganska simpelt med repade skivor,: Om du har xboxen vid tv:en som du säkert sitter tex 5 meter ifrån, trådlös kontroll, ee de nästan omöjligt att du får en enda repa,.. Repan kommer till av att om du råkar putta på din xbox 360 (kanske) kommer laser strålent som läser skivan att göra en repa, så ha den helst liggande (de ee säkert säkrast) och sedan knuffa inte till den när den ee på. De är som en data känslig när den stor på. Slut på lektionen ;) :lol: Mitt Halo 3 fick ju 2 sprickor när Xboxen gick som vanligt, dock var det nog skivan det var fel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 21 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 Vad kostar ett 360? Och ungefär hur mycket kostar spelen? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 Hahahahahah. November? Bästa spelmånaden för ps3? Det var fanemej det dummaster jag hört. Vilka exklusiva ps3 spel kommer? Nog med att det kommer förbaskat många bra inexklusiva spel under november månad. Assassin's Creed, Orange Box, GH3, CoD4 etc. Till 360 kommer en hel del exklusiva spel: Mass Effect, Naruto: Rise of a ninja, Ace Combat 6, Förhoppningsvis BF: Bad company. Själv föredrar jag 360 för alla dess spel och LIVE funktioner. Men framför allt Halo 3 Jag bryr mig inte, tyck vad du vill.. Ett PRECIS nytt 360 spel kostar 650-700 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 21 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 Och konsollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 Hahahahahah. November? Bästa spelmånaden för ps3? Det var fanemej det dummaster jag hört. Vilka exklusiva ps3 spel kommer? Nog med att det kommer förbaskat många bra inexklusiva spel under november månad. Assassin's Creed, Orange Box, GH3, CoD4 etc. Till 360 kommer en hel del exklusiva spel: Mass Effect, Naruto: Rise of a ninja, Ace Combat 6, Förhoppningsvis BF: Bad company. Själv föredrar jag 360 för alla dess spel och LIVE funktioner. Men framför allt Halo 3 Jag bryr mig inte, tyck vad du vill.. Ett PRECIS nytt 360 spel kostar 650-700 spänn. Inte alls. Bara för du sett ett nytt 360 spel som kostat det gör inte alla det. Brukar ligga på 599. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 (redigerat) Hahahahahah. November? Bästa spelmånaden för ps3? Det var fanemej det dummaster jag hört. Vilka exklusiva ps3 spel kommer? Nog med att det kommer förbaskat många bra inexklusiva spel under november månad. Assassin's Creed, Orange Box, GH3, CoD4 etc. Till 360 kommer en hel del exklusiva spel: Mass Effect, Naruto: Rise of a ninja, Ace Combat 6, Förhoppningsvis BF: Bad company. Själv föredrar jag 360 för alla dess spel och LIVE funktioner. Men framför allt Halo 3 Bad Company släpps inte förrän tidigt 2008. natcho:Vem bryr sig om att den väger 5 kilo? förresten väger den 6, om man har muskler så kan man ju ändå bära den. November blir den ulltimata ps3 månaden, massa spel! Eftersom det är bättre att en konsol är liten och lätt än stor och tung. Playstation 3 väger ungefär lika mycket som två Xbox och ett Wii. Det är ingen fördel att den väger så mycket. Jag tycker du ska skärpa till dig, eftersom du verkar göra allt, t.o.m. koka ihop lögner, bara för att du tvill bevisa PS3 ska vinna över 360 (Något som i nuläget inte stämmer). Om du inte gillar Xbox, så ut är det här forumet. Redigerat 21 Oktober 2007 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 ganska simpelt med repade skivor,: Om du har xboxen vid tv:en som du säkert sitter tex 5 meter ifrån, trådlös kontroll, ee de nästan omöjligt att du får en enda repa,.. Repan kommer till av att om du råkar putta på din xbox 360 (kanske) kommer laser strålent som läser skivan att göra en repa, så ha den helst liggande (de ee säkert säkrast) och sedan knuffa inte till den när den ee på. De är som en data känslig när den stor på. Slut på lektionen ;) :lol: Mitt Halo 3 fick ju 2 sprickor när Xboxen gick som vanligt, dock var det nog skivan det var fel på. mjo jag hörde att dom hade problem med iaf Limited Edition spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 ganska simpelt med repade skivor,: Om du har xboxen vid tv:en som du säkert sitter tex 5 meter ifrån, trådlös kontroll, ee de nästan omöjligt att du får en enda repa,.. Repan kommer till av att om du råkar putta på din xbox 360 (kanske) kommer laser strålent som läser skivan att göra en repa, så ha den helst liggande (de ee säkert säkrast) och sedan knuffa inte till den när den ee på. De är som en data känslig när den stor på. Slut på lektionen ;) :lol: Mitt Halo 3 fick ju 2 sprickor när Xboxen gick som vanligt, dock var det nog skivan det var fel på. mjo jag hörde att dom hade problem med iaf Limited Edition spelen... Fodralets hållare var ju uselt designad, höll knappt fast skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Jag säger 360, pga att den har (enligt mig) bättre spel. Och angående prisdiskussionen, ett Premium kostar cirka 2000-2500. Ett Elite kostar cirka 4000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Jag säger 360, pga att den har (enligt mig) bättre spel. Och angående prisdiskussionen, ett Premium kostar cirka 2000-2500. Ett Elite kostar cirka 4000. Gigabyte är dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 22 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Vad är det man ska köpa då Elite osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Vad är det man ska köpa då Elite osv? Det finns ju Elite, Premium och Arcade (eller är det fortfarande Core?). Jag har ett Elite, det är svart och 100 gig större hårddisk, typ den skillnaden där e nu. Premium har 20 gig hårddisk och hdmi-port den med nu, precis som Elite Arcade får man med ett 56mb stort minneskort och 5 Live Arcade spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.