TaaZ Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Skrivet 21 Oktober 2007 Hej! Jag har problem med mitt css och cs också. Jag kan helt enkelt inte gå med i någon server...vilket är himla tråkigt. Vet någon vad som krävs för att det ska fungera igen? Kanske uppgradera drivrutiner? men i så fall vad för slags drivrutiner? (Jag antar att det är samma åtgärder som krävs för båda spelen.) Citera
Fality Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Skrivet 21 Oktober 2007 Berätta lite om din dator/grafikkort. Har du kollat om det är brandväggen som ligger o stör? Får du nåt felmeddelande? Citera
TaaZ Skrivet 21 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 21 Oktober 2007 (redigerat) Jag har NVIDA Geforce eller vad det heter. Det är Windows XP jag har. Men igår när jag skulle spela cs så stog det att grafikkortet var för gammalt och att jag kunde uppgradera det från följande länk. Men om det nu är brandväggens som blockerar är det att jag ska öppna "firewall" i Routern då eller?? Så menar du att jag ska kolla med windows brandvägg eller i routern? Redigerat 21 Oktober 2007 av TaaZ Citera
Fality Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Skrivet 21 Oktober 2007 (redigerat) Jag har NVIDA Geforce eller vad det heter. Det är Windows XP jag har. Men igår när jag skulle spela cs så stog det att grafikkortet var för gammalt och att jag kunde uppgradera det från följande länk. Men om det nu är brandväggens som blockerar är det att jag ska öppna "firewall" i Routern då eller?? Så menar du att jag ska kolla med windows brandvägg eller i routern? Vill du ha hjälp med drivrutiner till ditt grafikkort borde du nämna vilken modell oxå. Har spelet funkar tidigare tror jag inte du behöver öppna nånting i brandväggen/routern. Redigerat 21 Oktober 2007 av Fality Citera
TaaZ Skrivet 22 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 22 Oktober 2007 NVIDIA GeForce 7900 GTX (512mb) Citera
Fality Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Skrivet 22 Oktober 2007 Eftersom jag inte visste vilket OS du har så är det kanske bäst om du försöker hitta drivrutinerna själv. http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us Citera
TaaZ Skrivet 23 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 23 Oktober 2007 Hepp det behövdes inget nytt tydligen... det var den senaste uppdateringen jag hade...;D Citera
Gäst Dreamer Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Skrivet 23 Oktober 2007 Vad menar du att du inte kan gå in i någon server? Om du bara inte kommer in på någon.. Alltså att spelet inte ens börjat så är det nog brandväggen eller portarna som spökar ^^ Eftersom Port 27005 är default i CS.. Alltså när man ska gå in i en server. Så du kanske ska kolla om den har blivit stängd av någon anledning? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.