GangsterTwist Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 har ni de?, jag har. säg va ni heter kanske vi kan köra en match i fort2, Portal ee svinit skoj,.. dok har jag inte klarat enu. hade kört half life 2 på data fast inte episoderna 1 och 2, gillar allt man får i :D säg va ni tycker om de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 Ska lätt ha det här! Har "önskat" det i födelsedagspresent, hihi. Alla 3 spelen ser riktigt coola ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2007 Ska lätt ha det här! Har "önskat" det i födelsedagspresent, hihi. Alla 3 spelen ser riktigt coola ut!Aa, Om nån här har de, vad är eran favorit Class i Team Fortress 2, jag diggar så klart spy(får sjukt många kills med spy) , Enginer diggar dom för att när man kampar ee dom som gjorda för :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2007 Fast verkar inte Portal ganska så svårt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 24 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2007 Fast verkar inte Portal ganska så svårt?hehe jo, först ee de lätt sedan mot sluten ee de skit jobbigt, dog typ 5 gånger under spelet, fast tankeställande var de,. slutet ee svin skoj att man kan göra som man gör ee absurbt, (men jag säger inte hur de slutar,. jag sägar inte :visslar: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 §1.11, §1.12 - Tråd Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg