DarkLucario Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Diamond.gillar inte Palkia gillar inte Rosa :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Jag sålde jul tidningar och fick ihop till en elgittar och dimond/pearl jag tog dimond men jag har inget DS :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 jag bryr mig inte om färgen bara pokemonerna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 MMM men så tänker nog inte nintendo,dom tänker väll bara på pengarna :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 de kostar lika mycket. http://pokemon.se/forum/viewtopic.php?id=3096 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Jag menar att dom tjänar mer pengar på att släppa 2 nästan likadana spel i stället för ett ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Diamond.gillar inte Palkia gillar inte Rosa :evil:De spelar ju en jäkla stor roll om en en kasett/pokemon är rosa.Aja, har iaf pearl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Min kompis och jag har både pokemon pearl och dimond och jag har dimond och han pearl men jag tycker nog pearl är bättre :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Electivire Skrivet 15 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 jag har båda nu för min pappa köpte pearl i kina när han var där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Nu låter det som om ni repeterar era ord och meningar. Exempel: '' Jag har rosa '' '' Jag har diamond, för blå passar bättre '' '' Mhm, blå '' '' Rosa är för tjejer! '' :S det låter så onödigt. Ta upp ngt intressant, allt måste inte handla om färger och namn. -__- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Vad är det för mening att ha båda två? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Vad spelar det för roll, om han köpt den i kina så kostar den säkert 10 kr i svenska pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg