agiyr Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Vad är det för mening att ha båda två? Om man inte har wifi så måste man ju ha båda för att klara ut det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst uran Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Jag sålde jul tidningar och fick ihop till en elgittar och dimond/pearl jag tog dimond men jag har inget DS :( :(men ändå skaffar du ett ds spel men har inget ds? Det är ändå lite knäppt :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Han kanske köper ds spel billigt för han kmr köpa ds sen? Kom inte med onödiga kommentarer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guldfisk Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Jag tycker spelen är lika bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linkinpark92 Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Jag valde Diamond eftersom jag sett försäljninglistorna över USA och Japan, och Diamond låg flera palceringar före Pearl. Fast jag ångrar mig. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Varför det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Jag tänkte ut det med Diamond och Pearl vilken som jag skulle köpa jätte länge men nu ångrar jag mej för att jag vill ha dom Pokemon som man inte kan få i Diamond :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Men byt med ngn då. Det lönar sig inte o sörja efter ngt som redan hänt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Precis byt med någon annan, hur svårt kan det vara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 byt byt byt wifi is your friend Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 No! Wifi is my girlfriend! (A) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 xD no wifi is your friend :S not your girl friend :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg